tisdag 25 januari 2011

Who Are You?


Idag blir det ett "annorlunda" inlägg.
Jag tänkte svara på en utmaning som Aka med sin mysiga blogg" A House With A View " gett sina läsare.
Det går ut på att visa ett ansikte bakom bloggen!
Så håll i Er, Här Är Jag.......Några känner nog igen mig!
Tänker osökt på Magnus Uggla när han sjunger om Lotta Engberg.
"Hon älskar att visa upp sin fula frilla" Fniss......
Usch, Det är ingen höjdare att se sig själv på bild, det känns mycket bättre bakom kameran!! Men vilka är Ni som kikar in här?
Vore kul att få se en bild på er också.
Känner Ni för det, så får Ni gärna föra utmaningen vidare.....
Ha En Bra dag!
Kraaam Therese

47 kommentarer:

  1. God morgon!
    Jättefin bild tycker jag, jag finns nästan inte på bild eftersom det alltid är jag som står bakom kameran i vår familj.

    Ha en fin dag //Eva

    SvaraRadera
  2. Hejsan !
    Ja, den bilden behöver Du inte skämmas för,Du ser så söt och glad ut.Och ung dessutom, det visste jag att Du var,sedan Du var med i Tidningen Trädgård.
    Du får nöja Dig med det lilla på följarerutan, finns på FB.Är mestadels bakom kameran.

    Kram Mi

    SvaraRadera
  3. jag håller med du är jätte fin. ja jag visar mig själv ganska mycket fast jag inte fastnar på bilderna men nu börjar man blir upp i åldern så jag bryr mig inte...Man måste bjuda på sig själv Kram sussi Ha en jätte bra vecka.

    SvaraRadera
  4. Jag håller med dig, det känns bättre att stå bakom kameran för mig också!
    Jag har en bild på mig inne hos mig just nu!

    Ha en bra dag! Kramar Maria

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig bild!
    Får se om jag är modig nog att göra detsamma, hi hi! Maken kanske har något ok foto i sin kamera!
    Ha en fin dag i snön!
    Kram Emma

    SvaraRadera
  6. Ja men du är ju hur söt som helst och behöver inte tänka på hur du tar dig ut på bild. Jag har satt ut en bild på mig i ett tidigare inlägg, ingen närbild men en uppfattning får man nog. Ha en riktigt skön tisdag!/Kram Merja

    SvaraRadera
  7. Ja men visst. Det passa ju alldeles ypperligt med mitt inlägg på nya sjalen.
    Lindex hade väldigt mkt fint när jag var där. Ett par jeans fick allt följa med hem också.

    Jagar mannen med hunden?
    Dom är fina, labbarna.

    Ja, precis. Stolen var i ek från början men jag måla den vit. Har du målat er med?
    Ha en härlig dag! Kram!

    SvaraRadera
  8. Det är en jätte fin bild på dig! Du behöver ju verkligen inte skämmas för att visa dig på bild!!! Jag ska säga att jag har knappt någon bild på mig. Här i familjen är det bara jag som fotar och då hamnar ju jag sällan på bild:)

    Här har vi haft magsjuka alla utom Alice och Bengt. Det tar på krafterna... Jag är hemma från jobbet i dag då man ska hålla sig borta från folk i 48 timmar efter man tillfrisknat. Det är så blåsigt här och jag längtar såå till våren. På sportlovet ska Alice och Clara till Örebro några dagar. Det blir roligt för dem att åka till mormor och träffa kusiner som bor nära henne. Ha det gott! Kram Stina

    SvaraRadera
  9. Hej Vännen!

    Du är en underbar människa som får alla dina motiv att se så fina ut när du står bakom kameran men du är ju även lika söt som motiv famför kameran så inte behöver vi hålla oss :).

    Ha en bra dag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  10. ....tack för titten du med..roligt med "intervjun" här ovan..dunhar verkligen en trevlig sida //Marie

    SvaraRadera
  11. Hej! Vad kul att få ett ansikte på dig, har följt bloggen här ett bra tag nu! Vilket fint kort på dig! Du passar verkligen att vara framför kameran också!!!! Många kramar Camilla

    SvaraRadera
  12. Vad skoj att få ett ansikte på dej.Du är så himla fin och fräsch.Jag har bara mitt lilla kort på min blogg.Önskar dej en fin dag rara du.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  13. Vilken snygging..:)) Alltid roligt att se vem som har bloggen...lr hur...Å bild på mig finns ju redan på min blogg,det var ju en himla tur att jag hade en snygg dag då..Önskar dig en fortsatt härlig dag...Kram/Annelie

    SvaraRadera
  14. Hej söta Du jättefin bild på Dig men det vet jag ju att Du är söt eftersom vi har träffats så Du vet ju hur jag ser ut.
    Ha en fin dag, här snöar det!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  15. Du ser så glad och lycklig ut! Och har massor av fint hår!
    Mig får man nöja sig med att se halva av.....
    Kram

    SvaraRadera
  16. Ja, tänk att folk ska skämmas och inte vilja vara med på bild, helt i onödan... Kul att se dig och en jättefin bild!!
    Ha en bra tisdag, kram Jenny

    SvaraRadera
  17. härligt att se dig! Jag känner allt igen dig, från repotaget som bilden användes i också! ;D
    Fina du! och ful frilla håller jag inte alls med om!

    Kram p.

    SvaraRadera
  18. Ja, jag har sett det fotot på dig tidigare och det är så underbart tycker jag. Du ser så där avslappnat lycklig och naturlig ut tycker jag. Jättesöt. Det är den bilden jag bär med mig på näthinnan när jag läser dina rader jämt *ler*

    Själv har jag profilbild på mig inne på bloggen, och det var från när jag var fotomodell för en dag men du vet - smink och styling gör ju sitt!!!!!! Men, jag brukar i alla fall vara glad så leendet kan väl vara igenkännande om inte annat :P :P
    Ha en fin dag!
    Kram Mia

    SvaraRadera
  19. Ja, du behöver ju inte tveka om att visa bild på dig själv... du är ju så söt.
    Jag har själv ingen bild på mig på bloggen,jag får nog fundera på de ett tag till, och se om jag vågar...
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  20. Hej!

    Tack själv! Du gör mig också glad när du tittar in hos mig och lämnar dina härliga kommentarer med glädje! :)

    Vad söt du är! :)
    Det var ju jätte fin bild!
    Själv skulle inte jag ens fasta i kameran... :)

    Men jag ska fundera på utmaningen... fniss!

    Det snöär här med idagnn nu är min kära man i Örebro, på jobbet!

    Jag ska nog följa med honom någon dag och shoppa där :)
    Och kanske ta en fika..
    Har du tips om mysiag butiker och fik i Örebro? :)
    Inte för att jag skulle behöva det :)

    Nu måste jag försöka sätta mig i bilne och åka till Skövde! C 7 mil blir det, lämna tillbaks lite kläder på HM.. mEN HAR INGEN LUST MEN DET ÄR SOM SAGT SISTA DAG IDAG!
    Ha en bra tisdag!
    Så hörs vi!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  21. Fniss, och jag som står så glad och go' överst på min blogg... har inte tänkt på att rätt många faktiskt inte visar sig så mycket på sina bloggar:) Det är en härlig sommarbild på dig, tycker jag!
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  22. Jättefin bild på en så söt bloggerska!!!! ;)

    SvaraRadera
  23. Hej vännen min!
    Jag tycker det är superfin bild! Precis så som jag kan "se" dig bakom bloggen!

    Här händer inte så mycket alls, mina resultat från i december har inte ens kommit till min läkare (ringde idag och kollade), så än finns inget annat planerat! Jag blir helt tokig!! Bytte medicin, hjälper exakt lika dåligt som den andra, dvs inte alls....! Så nu sover jag inte längre heller... Och idag blev det en sån där uuuurrrruuuussssseeeellll dag helt plötsligt! Blääää!!

    Hoppas, hoppas att F kan få hjälp nu så ni kan börja leva lite mer normalt igen. Precis som du skrev, man vänjer sig, men jag kan bli så trött på att vänja mig! Känner du likadant? Som att det är slut på att "vänja" sig nu - det är dags att få leva, ha det bra och sluta tänka på tråkigheter! Eller hur??

    Ta hand om er, vännen! Och ja,jag antar utmaningen och ska leta upp ett kort på mig själv och lägga i bloggen ikväll :)
    Stora kramar!!

    SvaraRadera
  24. Kul att få ett ansikte på bloggerskan! =)
    Du är jättesnygg!
    Jag trivs inte helt på bild jag heller..
    Men jag har ju faktiskt en bild på bloggen redan!

    Ha det fint!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  25. Jag känner igen dig, och det är bra för tänk om vi springer på varann på stan. Jag har nog mest visat bilder bakifrån, det känns tryggt.
    Det här är ett jättebra foto på dig.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  26. Du ser ut precis som jag tänkt mig. Väldigt gullig och rar.
    Kram Lillemor

    SvaraRadera
  27. Vilken fin bild och roligt att få ett ansikte för bloggen! :)
    Skall väl kolla igenom bildalbumet nu o kolla om där nåt som går att visa...

    Ha en fin dag!
    Kram
    Pi

    SvaraRadera
  28. Sööööta söööta Therese!! Vad himla kul att du antog utmaningen och blev med på bild! Ser ovan att det uppskattats av andra också och det gör jag med! Alltid roligt att ha ett ansikte bakom bloggen :) Du är ju strålande söt!!!

    Och vad roligt att du tycker att min blogg är "mysig", man undrar ju ibland hur bloggen uppfattas av andra... Framför allt pga. min ibland lite råa humor som kanske inte går hem i alla lägen, haha.

    Kraaaaaaaaaaaaam aka

    SvaraRadera
  29. Jättefin bild på dig! Jag tycker det är trevligt att se personerna bakom bloggen och själv bjuder jag på. Ha det gott i veckan! ♥

    SvaraRadera
  30. Kul att få se ett ansikte bakom bloggen! Superfin bild, du är jättesöt!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  31. Fin bild! Du platsar absolut framför kameran också!

    Kram,
    Stina

    SvaraRadera
  32. Jag håller med dig, det är bra mycket bättre bakom kameran! Fast jag tycker både du ser bra ut och väldigt snäll och mysig:)

    Jag känner inte igen mig på kort, känns liksom inte som samma som jag ser i spegeln hahaha, gör alltid massa konstiga miner och grejar.

    Ha en skön kväll!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  33. Fin bild på dig, avslappnad och inte alls tillgjord som jag själv blir på många bilder :)
    Ska fundera på utmaningen!

    Kram Ida

    SvaraRadera
  34. Tycker bilden är jättebra!!! Har den varit med i ngn tidning?
    Själv så trivs jag också bäst bakom kameran. Jag gillar verkligen inte att se mig själv på bild. Får nog träna lite inför sommarens bröllopsfotografering...

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  35. Ja jag kan bara hålla med de övriga:-)alltid kul med ett ansikte till en fin blogg!
    Jag skrev ett inlägg om min ''Trädgårdsguru''Hannu i min blogg o funderade på om jag skulle ge mig till känna på en bild?O ja där står jag bredvid Hannu o ser såå glad ut för det var jag :-)
    Kramar från mig!

    SvaraRadera
  36. Ja så fin och trevlig du ser ut!! Har nog aldrig sett dig, fast jag bor i Närke!! Men stan är stor..har nog ingen en bild i min blogg på mig själv, och säger som de allra flesta, jag blir inte bra på bild...hatar att bli fotad, men tar din utmaning och lägger ut ett foto på mig..det är från julresan till Istanbul, med dotra min!! kram Karina

    SvaraRadera
  37. Bilden är jättefin.

    Ha det gott

    SvaraRadera
  38. Bra ide... Du ser så söt ut på bild....
    Jag måste få någon att ta ett bra foto på mej , men du vet när man blir äldre så gillar man inte att bli fotad, annat var det när man var ung...
    Kraam till dej..
    Sanne

    SvaraRadera
  39. Jätte fin bild på dig!! Trevligt att se vem som döljer sig bakom bloggen, jag har följt med en tid.
    Skall ta mig en funderare på utmaningen, kanske jag hittar nån bild. vi får se...
    Ha det bra! Kram Maj-Gun

    SvaraRadera
  40. Hej Therese
    så trevligt att se dig och jag gillar fotot det ser så mysigt ut på trappen och tjusig är du oxå!!
    Kram Marith

    SvaraRadera
  41. HejHej Therese!

    Det var en rolig utmaning.
    Lägger ut en bild imorgon (får se om jag hittar)
    Bra bild på dej Therese, med ett härligt smile.

    Ha en fin kväll
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera
  42. Tack Therese för att du tänker på mig.
    Jag mår ok, jobbar och lever som vanligt. Men tanakrna finns ofta hos min vän som jag saknar.
    Du är så fin, pigg och fräsch! Jag har ju träffat dig på riktigt också:-)
    Jag kanske antar din utmaning...
    Ha det så fint, vännen!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  43. Åhhh du söta goa tös!!!! Du är så fin och ser så underbart snäll och rar ut precis som jag upplever dig när du skriver till mig. Vilken trevlig ide att få se ett ansikte bakom bloggarna.
    Jag var också tveksam till att sätta ut en bild på mig, men sedan tänkte jag att det kan väl vara bra för andra att se vilken gammal tant som finns på Stenlyckas blogg.
    Önskar dig allt gott, nu skall jag krypa till sängs för imorgon kommer två skolklasser,som jag skall ha bokprat för. Då behöver jag ha koll på vad jag säger.
    Kram Raina

    SvaraRadera
  44. Det är ju en jättefin bild på dig! Du ser så glad ut:)
    Jag har jättesvårt att hitta bilder på mig själv eftersom jag står bakom kameran jämt.
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  45. Jättefin bild ju! Får du vara nöjd med!
    Själv har jag bara en liten profilbild på min blogg, räcker gott tycker jag ;)
    Alltid jag som står bakom kameran, men i helgen tog min man bilder av mig i smyg på en fest och dom blev verkligen heeeeemska! :P

    Hoppas ni mår bra hela familjen!
    Tänker ofta på er (du vet varför).
    kram, Ann-Christine

    SvaraRadera
  46. Jättefin bild!Du ser ut precis som din blogg!
    Vacker och ljuvlig och man blir glad av att se dig. Själv finns jag och mor på bild på vår blog,dock inte lika bildsköna som du,men "thats life".Du är så välkommen in om du har vägarna förbi.Just nu känns butiken lite tom,men det är väl meningen med REA. Vi hittade en del nytt på mässan som vi kan fylla upp med så fort det bara kommer.Tittar snart in igen,må så gott så länge!
    Kram Anna/Lilla Butiken

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails