lördag 15 januari 2011

Tulpanens Dag....


Hej på Er!
Hoppas att Ni mår bra.
Tack snälla Ni för Alla Kommentarer!
Ni kanske undrar var jag tagit vägen......
Jag lever fortfarande, men tiden för bloggen räcker inte till just nu....
Det är verkligen Evigheter sen jag besökte Er, men jag lovar jag har inte glömt Er.
O jag kommer tillbaka....
Idag är det Tulpanens Dag därför vill jag bjuda Er på en tulpanbukett för att Ni så troget kikar in till mig!
Imorgon åker vi till Karlstad o tittar på Disney On Ice.
Trevlig Helg!
Kram Therese

34 kommentarer:

  1. Vilken UNDERBAR Bukett :)
    Lite Partysugen??
    missa inte

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    Välkommen att vara med :)
    Håkan

    SvaraRadera
  2. Ibland blir det så, vi har alla våra perioder. Ja, en eller två buketter får jag nog handla på vägen hem. Ha en riktigt go helg!/Merja

    SvaraRadera
  3. Underbart med tulpaner.Jag har saknat dej vännen .Men i bland finns ju inte tiden Disney on ice är mysigt.Ha nu en skön helg söta du .Varm Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Jag har ännu inte unnat mig tulpaner. Det måste det bli ändring på :-)

    Trevlig lördag!

    SvaraRadera
  5. Här har vi köpt tulpaner dagen till ära! Ha en skön dag! ♥

    SvaraRadera
  6. Hej Therese !

    Tycker att de är för dyra än.
    Ska tvätta i dag, kanske handla i morgon,kan ju vänta en dag till, måste få hem frön åt de bevingade vännerna.Och något åt mataren som inte innehåller kolhydrater. Inte lätt.

    Kram Mi

    SvaraRadera
  7. Jag älskar också Tulpaner.
    Ibland måste man strunta i bloggandet.
    Ha en härlig upplevelse i Karlstad i dag...kul. Jag får väl vänta några år tills Malva har rätt ålder inne.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Här ska vi köpa tulpaner bara det finns kvar.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Oh, är det tulpanens dag idag, hade jag helt missat. Då får jag ut och köpa lite tulpaner eller så nöjer jag mig med den fantastiska buketten du delar ut idag!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  10. Jag hade helt missat detta! Ja, att det är tulpanens dag i deg. Tack för påminnelsen. En stor bukett ska få följa med ham från butiken idag! Ha en trevlig fortsättning på helgen!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  11. Hi Therese
    I love the tulips.
    Enjoy your visit to Karlstad at Disney on Ice.
    Kram Willy

    SvaraRadera
  12. Visst är det härligt med tulpaner! Jag köpte mig en stor bukett vita.
    Ha en härlig dag.
    Annika

    SvaraRadera
  13. Underbar bukett!!!

    Önskar dig en superskön lördag!!!!
    Må så gott!!!
    KRAM♥

    SvaraRadera
  14. Härlig bukett! Älskar tulpaner <3
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  15. Hejsan vännen.
    Det har gott mig totalt förbi att det är tulpanens dag just idag. Kanske jag får köpa en bukett imorn.
    Disney On Ice är riktigt bra, nu är det ett par år sedan vi såg på det sist men dom år vi sett har det varit riktigt kul.
    Ha de så bra, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  16. Hej vacker bukett, tulpanerna är så härliga nu. Ha en skön tripp till karlstad o njut nu
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  17. Så vackra tulpan buketter, ha det bra på icen fniss,,kramar Nette

    SvaraRadera
  18. äsch, om jag hade vetat vad det var för en dag, skulle jag också ha köpt hem några buketter. men tack för att jag får njuta av dina biler i stället :)
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  19. Och då önskar jag dig en riktigt bra fortsättning på helgen Therese!

    Kramis Lisa

    SvaraRadera
  20. Underbart med Tullpaner. Ibland räcker tiden inte till, den bara försvinner. Ha en härlig helg i Karlstad.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Tack för de fina tulpanbilderna! Det har varit över -20 grader kallt här i dag så blommor är det som man verkligen behöver nu för att bli uppiggad...

    kram
    Sari från Puumuli

    SvaraRadera
  22. Vacker bukett, känns lite vår!

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  23. Hej Therese!
    Härliga tulpanbuketter.
    Ha det riktigt roligt på Holiday on Ice.
    Det var jag på när jag var liten,och det var en upplevelse.
    Ha det gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  24. En fantastisk flott tulipna bukett... nydelige farger..

    Håper du får en fin søndag

    klemmer

    SvaraRadera
  25. Hej Therese.
    Fantastisk smuk tulipan buket.
    God søndag.
    Kh Lone

    SvaraRadera
  26. Underbart med tulpaner!
    Skönt att höra att det är bra med dig.

    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  27. Hej vännen!

    Visst har jag saknat dig!

    Men jag förstår dig!
    Det tar en hel del tid det här med bloggandet och man kan lätt bli lätt sittandet och glömma bort tiden!
    Jag ska också ha lite mer koll på det!

    Ha en riktigt fin söndag!

    Vilka härliga tulpaner och så fint bild!

    Jah hoppas att du hittar till mig också någon gång igen!
    Skön att höra att du inte ha glömt bort oss!

    Kram Sirpa

    SvaraRadera
  28. Känn ingen stress vi finns kvar.Hoppas ni får en bra dag i Karlstad.Kram

    SvaraRadera
  29. Älskar tulpaner! Så fint! Ha det gott. Kram Lenita

    SvaraRadera
  30. Jag gillar tulpaner, det är det första vårtecknet tycker jag och så härligt att ställa fram en bukett hemma när man plockat bort julen :)

    Hoppas du haft en riktigt bra helg!

    Kramar Bella

    SvaraRadera
  31. Vackra bilder!

    Hoppas ni fick det trevligt!

    Kram Cia

    SvaraRadera
  32. Ooooo...
    Vilken underbar bukett du har där.
    Har köpt flera redan
    Älskar tulpaner.
    Förstår dig, inte alltid vi hinner med bloggen hur gärna vi än vill.
    Ha en härlig vecka vännen
    Kramisar
    Sus

    SvaraRadera
  33. Vilken tur att du hittade min blogg så att jag hittade din. Jag blir så inspirerad av din blogg, här vill jag stanna länge.
    Jag bor också i mitt drömhus, vid Arbogaån. Så vi bor inte så långt ifrån varandra.
    Hit kommer jag tillbaka ofta. Tack för en underbar blogg!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails