fredag 28 januari 2011

VårPrimörer....


Hej mina vänner!
Tack Snälla Ni för Alla kommentarer o mail som jag får.
Här har dagarna bara rusat iväg och jag hinner inte riktigt in till Er som jag önskat.
Igår var vi till Örebro hela dagen och handlade.
Solen sken och vi fick njuta av takdropp hela dagen.
Jag besökte bla. Blomsterlandet som hade laddat upp med massor av vårprimörer. Vårkänslorna var på Topp!
Bilderna är från i våras, när vi intog den första fikan på verandan!
Ha En Sköön Fredag!
Nu väntar prommis med vovven, jag kikar in till Er under dagen!
Kraaaaaam Therese

26 kommentarer:

  1. HejHej Therese!

    Hos dej får man det ögongodis man vill ha. Ljuvligt glas saft med härligt skum. Mmmmmm.

    Ha en fin fredag
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera
  2. Kul att du kikade in till mig, var ju som sagt ett tag sedan...
    Vackra vårliga bilder som du visar, tittar man däremot ut genom fönstret så verkar det som om vi får vänta ett tag till på vårtecknen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ser att du hade kvistar där, det är dags och ta in några nu. Har man tur slår det ut blommor och inte bara gröna löv.
    Ha en fin helg
    stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vilken vårkänsla du bjuder på!
    Du är en mästare på att arrangera och göra det vackert för ögat.
    Kram /Bea

    SvaraRadera
  5. Hej vännen!
    Vilka juvliga vårbilder du visar. Visst hade vi en underbar dag igår.
    Vi var oxå till örebro igår och köpte golv så ikväll blir det läggning...jippiii..
    Tack för dina ord hos mig. Jag jobbar tyvärr även denna helg men har ju varit ledig ett par dagar nu när solen skinit :).
    Önskar dig en härlig fredag, kram Ing-Britt

    SvaraRadera
  6. ja du..jag saknar våren jag också. ha en fin dag!
    ~marita~

    SvaraRadera
  7. God morgon vännen!

    Vilka härliga och inbudande bilder du visar! :)
    Tänk ändå så är vi snart där! :)

    Hoppas att du inte blev alldeles för frestat! :)
    Fniss...
    Jag försöker också hålla igen men det är inte så lätt när man blir så fikasugen varje dag och nästan varje dag så bakar jag nått som går snabbt! :)

    Men jag har kommit i mina gamla jeans iallafall så så illa kan det inte vara.. Men det är ju mjukt runt om och man får inte ta för tajt tröja på än... :)

    Men är inte livet för att njuta ?

    Det är klart att jag är hör av mig.
    Min man åker jo ofta dit så nu när det ska bli lite varmare så ska jag följa med honom... :)
    Jag lovar att höra av mig :)

    Nu måste jag städa lite till och sen ska jag och småttingar åka till en god vän och Fika! Semlor! :)
    Är jag elak nu? :) Fniss

    Ha en jätte underbar helg med din familj!

    Många helg kramar SIRPA

    SvaraRadera
  8. Ååh vilka små raringar! Måste nog ta en säng dit, jag också...
    kram
    Marie

    SvaraRadera
  9. hihihi att ta en säng dit kanske vore trevligt bland alla blommor, men jag menade faktiskt en sväng... Så det kan bli :))
    Kram
    Marie

    SvaraRadera
  10. Så fina vårbilder snart är vi där.
    Ha en fin helg!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  11. Våriga härliga bilder, jag får ta och åka ut och inhandla lite vårblomster ser jag!

    SvaraRadera
  12. Hej Vännen
    Visst kommer vårkänslorna när solen skiner och det finns vårblommor att köpa.
    Ha en mysig helg
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  13. Åååå vad mysigt och vårigt det är hos dej.Bara så sött och gulligt.Du är en mästarinna på att få till det.Ha en mysig fredag rara du .Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  14. Härliga bilder!!

    Trevlig fredag!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  15. Får verkligen vårkänslor när jag läser detta inlägg. Underbart!!!!

    SvaraRadera
  16. ÅÅ den första utefikastunden..nu fick du mig verkligen att längta!!

    Hoppas att du får en riktigt avkopplande och rolig helg!!

    Kram Sanne!!

    SvaraRadera
  17. Så otroligt fina bilder!!
    Varför blev jag så törstig?
    TREVLIG HELG!
    Kram

    SvaraRadera
  18. Hej Vännen!

    Undebart, ljuvliga bilder du bjuder oss på. Det får mig att riktigt längta till våren. Ha en jättefin helg.

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  19. I dag värmde solen så gott å gav verkligen försmak om att det nu har vänt. Tyvärr hann den försvinna innan jag var hemma.

    Så trevlig att få ett ansikte i det tidigare inlägget!

    Kram och trevlig helg!
    Cia

    SvaraRadera
  20. Ja nu längtas det det till vårfika ute :-)
    Kram från mig!

    SvaraRadera
  21. Ååh vilken härlig vårbild. Längtar riktigt ordentligt efter fikastunderna ute i vår....

    Hoppas du har en riktigt skön fredagskväll!

    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  22. Härliga vårlika bilder! Vi är ju inte där riktigt än men snart så.

    Trevlig helg!
    Agneta

    SvaraRadera
  23. Fika på verandan - det låter ju heeelt UNDERBART!

    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  24. otroligt vad du får fram vårkänslor i ditt foto.....ljuvligt....god helg..kram

    SvaraRadera
  25. Vårigt & fräscht hos Dig!!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  26. Ååååh har du hittat bellisar redan!! ;) Fint!!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails