tisdag 4 januari 2011

Inredaren Mija Kinning O Bygglov....


Hej svejs!
Ni missar väl inte säsongspremiären av Bygglov på TV 4 ikväll kl.20.00
Äntligen drar dom igång igen.....
Jag myser när jag tittar på bygglov.
Dom ger sig på alla möjliga projekt och resultatet blir alltid lika bra.
Det blir personligt o genuint.
Jag hade turen att träffa Trevliga Mija Kinning på Antik o Kuriosa mässan i Kista i höstas.
Hon var där som privatperson, men eftersom jag inte är speciellt blyg av mig så fick jag en trevlig o rolig pratstund med henne......
Ikväll sitter jag bänkad framför Bygglov!
Ha En Bra Dag!
Kram Therese

29 kommentarer:

  1. Vad fint att du tipsar om bra program på TV. Har haft svenka kanalerna så kort tid att man inte alltid obseverar sådant som är värt att se.
    En bra dag till dej Terese !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Hej vännen vad kul att få en pratstund med henne! Tack för tipset jag har faktiskt inte tänkt på att Bygglov börjar nu. Här har barnen maginfluensa så vi tillbringar endel tid vid tv-n! Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Va kul att få träffa den trevliga tjejen! Jag har sett frm emot dom nya programmen, så nog sitter jag bänkad.
    Ha en fin dag. Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Klart man inte missar,ska sitta som klistrad.Söt bild på dig och Mija.;)Kram Ulrika

    SvaraRadera
  5. Å. den bilden kommer jag ihåg härifrån din blogg, mycket imponerande.
    Och så bra att du påminde om att Bygglov börjar idag, mitt favvorinredningsprogram.
    Agneta kram

    SvaraRadera
  6. Kul att du pratade med henne.
    Jag ska titta på Bygglov för jag tror att det är hemma hos en av mina elever och det vill jag inte missa.
    Ha en härlig dag.

    Kram
    annika

    SvaraRadera
  7. Kul att du har träffat henne!
    Ja jag vill se. Men jag ska på möte ikväll så jag hinner nog inte hem. Men det går kanske repris någon dag. Förövrigt så är Bygglov det bästa inredningsprogrammet enligt mig! =)

    Ha en bra dag!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Kul att du har träffat henne.Fin bild.Ska kolla på bygglov och sitta som ett tänt ljus,Gillar skarp det programmet.Ha en skön dag sötis.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  9. Det ska jag se, har hört att Mija kommer använda Dommo by Gawors saker ikväll, ska bli spännande och se.
    Varm kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  10. Ingen risk att jag missar detta, ett av mina favoritprogram.. dom är ju så härliga!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  11. Vilken underbar blogg du har!!!
    Tack för ditt spår hos mig, som ledde till dig!
    Vi ses igen!
    Kram!

    SvaraRadera
  12. hei.
    koselig å møte noen av sine favoritter i virkeligheten,
    jeg kan se dette program på pc, tittet på ernst jul der i jula, så kjekt,
    ønsker deg en fin dag,
    håper det går greit om dagen, du er ikke den som klager høyest min venn.
    varm klem fra sylvia

    SvaraRadera
  13. Ojojoj..ja det får man ju INTE missa!! Tack för tipset!
    Kram Git

    SvaraRadera
  14. Hej vännen!!!
    Ja man kanske skulle ta och titta på det programmet och få lite inspiration! :) Kul att du träffat henne!!!

    Ha det så gott och var rädd om dig!
    KRAM♥

    SvaraRadera
  15. Hej, absolut sitter jag bänkad ikväll. Jag och min snart 9-åriga son älskar dem. Mycket trevlig blogg du har. Kram Anette

    SvaraRadera
  16. Hejsan!
    Tack för nyårshälsningen!
    Hoppas det nya året har börjat på bästa sätt. Vad gulligt du skriver om hjärtat jag skickade till dig! Kul att det glädjer dig!

    Nej, Bygglov ska inte jag heller missa! Jag gillar det programmet. De är duktiga!
    Ha det bra!
    Kram Sari

    SvaraRadera
  17. Det är ett program helt i min stil.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  18. Hej Vännen!
    Jag hade faktiskt missat att de började ikväll! Tusen tack för tipset - har alltid gillat det programmet. Som du säger - så genuint på något sätt.
    Stor Kram Annelie ♥

    SvaraRadera
  19. Kjempekoselige disse programmene.. har ikke fått sett den svenske utgaven..skal prøve å få den med meg ..

    ha en fin kveld..

    klemmer =))

    SvaraRadera
  20. Men Hej vännen.
    Vad sött, där ni står, vad snygg damen är alltså, du då.
    Ja de är alla så duktiga på allting, de där bygglovs människorna.
    Damen i fråga verkar också veta va hon vill.
    Tur att jag gick in här nu, så jag inte missar bygglov.
    Jag skriver för första gången på flera dagar, har legat däckad, missar tangenterna, ibland.
    Men i dag har jag ingen feber, så det känns så bra.
    Jo det stämmer att det blir så tomt efter att man tar bort julsakerna, det blir som kallt på nåt vis. Så därför får det vara jul länge hos mig, men jag blir så trött på det, men familjen vill ha det kvar.Länge.

    Tack för din jättegulliga kommentar.
    Hoppas att ni alla i hela familjen mår bra,samt får ett bra år.
    Många varma kramar Zara

    SvaraRadera
  21. Javisst! Nu har jag bänkat mig för Bygglov!
    Ha en skön helg mitt i veckan! ♥

    SvaraRadera
  22. Jaha här sitter jag och har missat Bygglov...kanske visar de avsnittet på TV4play?

    Önskar dig en fin kväll och morgondag!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  23. Jo, det gjorde jag visst - missade bygglov alltså. Synd, för det gillar jag ju verkligen.

    Hoppas allt är bra med dig!
    Kram, Jenny

    SvaraRadera
  24. Hej!
    Vad roligt att få en liten pratstund med henne. Själv så tränar jag just den tiden annars så brukar jag kolla på bygglov.

    Ha en bra dag!
    Kram Elin

    SvaraRadera
  25. Gokväll:)
    Jaaa, jag håller med dig, ett jättebra program:)
    Vilka underbara bilder du visar i din fina blogg:)
    Många kramar Susanne

    SvaraRadera
  26. Ett av de få program jag tittar på. Tycker alltid de gör ett så bra jobb! Vad fina ni är på bilden!

    Kram pernilla

    SvaraRadera
  27. Ett mycket bra program ikväll, så fint de fick det. Kul att få en pratstund med Mia.

    Kram Cia

    SvaraRadera
  28. nej ingen risk...min heliga timme i veckan framför tvn.
    Jag gillar henne skarpt.
    Just idag såg jag faktiskt bara med ett halvt öga, för jag målade om min tv-bänk....blev skitbra faktiskt :)
    kraaam Malin

    SvaraRadera
  29. Visst blev det sååå fint det Mia gjorde!

    Kram Ida

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails