söndag 7 juni 2009

Trötta


God Middag! Här har vi verkligen haft sovmorgon! Blev lite "chokad" när jag såg att klockan var så mycket....Men W är en riktig sömntuta, så det är skönt att vi kan sova när det inte är skola. Igår var vi ju bortbjudna och då blev jag erbjuden att pröva spikmattan som dom hade fått....Det var lustigt för på dan hade jag läst om Sussane med bloggen Blåbär o smultronstället om just spikmatta! Det var en "konstig" känsla först gjorde det ont men sedan kändes det riktigt skönt faktiskt. Jag vet inte om det var det som gjorde att jag sov som en "klubbad säl"?? Men vi hade iallafall en Toppendag igår, o eftersom jag vet att Titti läser min blogg så passar jag på att "Tacka för senast". Inredningsnörd som jag är så är det en fröjd att vistas i deras vackra hus, men så jobbar hon som mäklare också....I eftermiddag så blir det en sväng till svärmor som ska fira Mors-dag i efterskott! Så det blir inte mycket gjort idag heller, det är tur att det är Måndag imorgon så det blir "lite ordning" på torpet! Må så gott! Kram Therese

15 kommentarer:

  1. Hej på dig goa Therese!
    Kul att du fick prova spikmattan, nu när jag hade tipsat om den:-)
    Jag håller med om att det gör ont först, men sedan blir man varm och slappnar av. Jag ska försöka att vara duktig och använda den minst varannan dag. Jag somnar också skönt efteråt, ibland på mattan...
    Ha en fin dag, här haglar det emellanåt.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Det är skönt och inte göra så mycket alla dar. Speciellt söndagar är det skönt och slappa runt lite. Fika låter alldeles lagom.
    Ha det gott vännen
    Kram AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Kul med spikmattan. Det blir mer o mer populärt.
    Vi köpte en spikmatta i påskas och den används flitigt. Nu har även min syster köpt en och hon är också nöjd!

    Ha en skön söndag! Kram Marie

    SvaraRadera
  4. Ja visst är det skönt med spikmatta? Jag brukar ligga en stund och "behandla" mina onda axlar...mmmmm så skönt efteråt.

    Ha en skön Söndag
    kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Hör att spikmattor är helt otroliga.
    Måste prova en och se om jag skall investera.
    De är ju inte gratis men är de bra så är de värt var ända sekin.
    Ha en bra fortsättning på söndagen.
    Carin

    SvaraRadera
  6. Skönt med sovmorgon det behöver man ibland! Ha en bra dag! Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Hej Therese!
    Vad skönt med sovmorgon, det kanske var spikmattan som gjorde att du sov så gott?? :)

    Modigt att dig att testa den, jag tror inte jag skulle våga, hihi!

    Ha en sköön söndagkväll,
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  8. Det verkar poppis det där med att prova att ligga på en spikmatta.Skönt säger du,är det verkligen sant ;)Ha en bra söndagskväll. Kramar Ulrika

    SvaraRadera
  9. Härligt att få sovmorgon ibland. Låter spännande med spikmatta, har funderat på att skaffa mig ett sådan tortyredskap, har ofta ont i min nacke och axlar.
    Önskar dig en bra kväll, här öser regnet ned så det blir en myskväll inne.
    Många Kramar

    SvaraRadera
  10. Hej vännen! Nu tror jag snart alla pratar om spikmattor! Utom jag som inte ens har prövat!
    Ha de gott Kram Agnetha

    SvaraRadera
  11. Visst är det skönt när barnen och man själv kan få en rejäl sovmorgon.Ha en bra vecka

    SvaraRadera
  12. Visst är det skönt att få slappa lite....
    Va kul med reportge. Jag gillar verkligen ditt växthus...Underbart fint
    Kram A-K

    SvaraRadera
  13. Spännande med reportaget om ditt växthus. Det är ju så vackert. Härligt med sovmorgon! Längtar själv efter en nu. Kram S

    SvaraRadera
  14. Ibland behöver man få ha en slappardag men en lång sovmorgon som start ;o)
    Ha en fin dag!
    kramis/LenaS

    SvaraRadera
  15. Spikmatta! Det är skönt det! Efter 10 min sover jag som en stock på den...och efter ytterligare tjugo vaknar jag pigg och utvilad! Nu blir det ännu mera PR för din vackra blogg! vad kul! Ja, ditt växthus är ju bara så underbart! hela din omgivning är underbar och hela du också!
    Karlskogas vita rum är en mysig butik! Ni har liknande bilder du och dom. Såg på deras annons i Lantliv att bilden liknade din banner! Coolt!

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails