måndag 29 juni 2009

SOMMARTORPET

Hej på Er! Hoppas att ni haft en bra helg. Själv har jag bara badat och solat med min familj. Man orkar inte så mycket annat i den här tropiska värmen.....men jag klagar inte....Jag älskar det!! Det blev ytterligare en dag vid mina föräldrars "lilla torp". Jag tycker att jag bor på landet, men där är det verkligen lantliv som gäller.När jag var yngre tyckte jag det var jättetråkigt att vara där, allt var bara såå omodernt. Men nu ser jag det med helt andra ögon, uppskattar det på ett helt annat sätt. Min mamma sa att det är ett säkert tecken på att man har blivit äldre....Och visst har mammorna oftast rätt! Ha en bra dag i solen! Många kramar Therese



























14 kommentarer:

  1. Åh vilka underbara bilder! Mina föräldrar har också ett gammalt omodernt torp och visst uppskattar vi vuxna detta mer än barnen i familjen, så ja vi har någ blivit gamla ;o)
    ha en fin dag!
    kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder. Förstår att du gillar att vara där.
    Nu har jag bara denna veckan kvar att arbeta sedan börjar den efterlängtade semestern, skall bli så skööönt. Hoppas, hoppas att det fina vädret håller i sig någon vecka till.
    Ha det gott och njut.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tjenixen....Vilka härliga bilder! Ser ut att vara ett ställe för lugn och ro, lata dagar...Det hör liksom sommaren till tycker jag! Hoppas midsommar vart bra. Själv är jag hemma efter vår norrlandsresa! /Kram Carina

    SvaraRadera
  4. vilka härliga bilder!!Snart får jag också åka till vårat lilla torp,till utedass och disk i sjövatten,härligt,ha en skön sommar kram Eva

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker dörr. Jag älskar gamla torp.
    Mysig blogg med fina bilder.

    Cina

    SvaraRadera
  6. Ja ni lever ett härligt torpliv, det är sommar det. Bra foto på tjejen.
    Kram på dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Vad fint det är i ert torp och vilka härliga somriga bilder du visar!Jag förstår att ni har sköna dagar! Ha det så bra! kram från Maria

    SvaraRadera
  8. Härliga bilder du har tagit. Javisst är det ett tecken på att man börjar bli gammal när man värdesätter grejer som man inte har tyckt varit något speciellt förrut. ;)Må så gott. Kramar Ulrika

    SvaraRadera
  9. Jo mammor tycks ha rätt..i ganska mycket.
    En undran är om man själv kommer vara sådan för sina egna barn.
    Hursomhelst!
    Jättemysigt ställe & fina detaljbilder.

    /Kram,
    Marie

    SvaraRadera
  10. Men åh ett så underbart torp dina föräldrar har!
    Jag förstår att ni verkligen bara njuter när ni är där... Också en såndär härligt klippt stig, går den till bad platsen kanske?
    Må så gott i denna ljuva sommartid!
    Tingeling Sussi

    SvaraRadera
  11. Vilka härliga bilder, missat lite här ser jag...Idag har jag hållt mig borta från solen, skönt ibland..

    Kram Anne

    SvaraRadera
  12. Vilka underbara bilder, så fina fönsterluckor.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  13. Åh supermysigt ju!!!!
    Jättefina bilder!

    Kram
    /Helena

    SvaraRadera
  14. Hej. Gud vilket underbart torp du har att åka till, det känns nästan som om det vore mitt eget , så det är väl tur att man kan se det från granntomten.........
    Kram
    Bror

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails