måndag 6 april 2009

IKEA


F och jag hade bestämt oss för att åka till Ikea en dag i förra veckan. Och det var ett lyckat besök kan jag säga.....För det första så fick jag känna på hur det är att vara som alla andra på Ikea, gå där med sambo och en full kundvagn med varor. Annars blir det oftast jag o min kära mamma som åker dit. Och för det andra så handlade jag så där mycket som alla andra gör när jag själv annars bara kommer med mina värmeljus. Det är verkligen samma sak varje gång, jag är där....går fram o nyper i något o tänker att jag slår till nästa gång...och nästa gång jag kommer dit så har varan utgått ur deras sortiment!! Eller när jag nyper i en toa-borste för 9 kr och tänker att det är onödigt o lägger tillbaka den. För hur kul är det att komma hem med en toa-borste?? Men det är himla kul att ha en ren toalett, så jag slog faktiskt till på en!! Lite annat blev det också TV-bänk, Soffbord, Avlastningsbord, soffkuddar och lite annat smått o gott. Och faktiskt hade dom alla möbler hemma.......Inget hade utgått från sortimentet!! Och allt passade jättebra när vi kom hem!! Heja Ikea!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts with Thumbnails