fredag 24 april 2009

DANSGALA


Hej på Er! Vill börja med att Tacka för Alla fina o Gulliga Kommentarer! Det är såå roligt! Hoppas ni haft en bra vecka. Här har dagarna bara rusat iväg. Igår kväll var vi bjudna på Dansgala på W skola. Åh! Vad duktiga dom var...Det var många fina artister som hittat dit. Våran W var med i en liten grupp som dansade till Amy Diamond. Och man såg verkligen att hon älskade att dansa på scen. Här var det ju en riktigt stor scen o stora rökmaskiner......Och jublande publik! Lite roligare än att stå hemma själv framför spegeln! Kvällen avslutades med fika o korvgrillning i det ljumma vårvädret. I morgon Lördag så blir det lite kalas här hemma. ( Det är BARA jag som fyller år..) Så det blir väldigt lungt...Tänkte bjuda på Taco Buffe o Frödinges Kladdkaka o Grädde....Perfekt att köpa färdig o dessutom väldigt god! Ha en riktigt Skön o Trevlig Helg! Kram Therese

18 kommentarer:

  1. Grattis kramar till dig från mig.....

    SvaraRadera
  2. Skickar en grattiskram här från västra Värmland.... hoppas du får en fin dag.... o vad underbara dom är alla dessa soareer o galor som skolorna har på våren.... barnen går in med liv o lust o duktiga är dom..... Trevlig helg... Kram ANnika

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en fin födelsedag!!
    Roligt att tösen din lever upp på scenen...själv var jag superblyg i den åldern, hihi!
    kramis

    SvaraRadera
  4. Grattis på födelsedagen! Vad härligt att se sitt barn uppträda. Det är ju en stor grej för dem (och även för föräldrarna förresten). Vad fint du har gjort på kakelugnen. Trådkorgarna är ju för söta! Ha en underbar helg! Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Grattis tiil dig!! Jag anammmar verkligen Frödinges kladdkaka,hihi, den är bara såå god! Må gott i solen, Kram Sofia

    SvaraRadera
  6. Hej Therese!
    Vilken duktig liten tjej du har, kanske blir den nästa Amy Diamond;)

    Stort GRATTIS i förskott, hoppas du får en härlig födelsedag!

    Kramis Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Vilka söta trådkorgar du har. Tror det är Bellis som står i, det är en av mina favoritblommor.
    Ha en bra födelsedag.
    Mvh Lotta!

    SvaraRadera
  8. Hej! Världen är att bra liten ändå. Min kompis har har ett stort hus som heter Framnäs och ligger bakom en konstnärs hus på Bosshammarängen. Den gamla järnvägen går förbi deras hus. Åh då förstår jag vart på ett ungefär du bor. Vi var där förra året när de förberdde Mullhyttemarken 11 Juli. Då såg jag några röda stora hus som låg som i en liten bullerby, kanske det är något av dessa du bor i. Jag fotade ett rappat vitt litet stenhus vid hembygdsgården som jag tyckte var så sött. Jag gillade de inplanterade fiskarna i ån vid hembygdsgårdenman, man kunde fiska för en slant. Mullhyttan är så fint!!

    SvaraRadera
  9. Grattis på din födelsedag! Kram Åsa

    SvaraRadera
  10. Grattis på födelsedagen. Hälsa söta syster från mig.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  11. Grattis på födelsedagen! Du ska veta att det börjas i tid....så din W kommer säkert att fortsätta dansa hejvilt i fortsättningen oxå. Och du kommer att fortsätta var stolt förälder. Jag var mäkta stolt över vår lilla baby (25 år) och hans insats i Jesus Christ. Han spelade den krävande rollen som Judas, en av historiens mest hatade person...Njut av helgen!

    SvaraRadera
  12. Stort grattis på födelsedagen!!

    Vilket tur med vädret oxå!

    Ha det bra! Kram Lena

    SvaraRadera
  13. Grattis på födelsedagen! Hoppas du får en underbar dag. Kladdkaka lät ju inte helt fel heller...
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  14. Hej!

    Grattis i efterskott...hoppas att du fick en bra dag!!!!!

    HA´en skön söndag!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  15. Hejsan!
    Vilken mysig helg du verkar ha haft! Måste fråga om dina vackra pelargonier i översta bilden på sidan, är det vanliga pelargonier eller en speciell sort? De ser sååå vackra ut! Knske är dte bara du som har otroligt gröna fingrar:)

    Ha en fin dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  16. Tack för hälsningen hos mig och Grattis på födelsedagen du också. Det är mysigt att ge presenter, men lika kul att få. Vi brukar fira med närmsta släkten, men fast jag inte fyllde jämt kom några kompisar också. Vi firade mamma igår också. Vi hjälpte henne och bakade bröd och tårta,hon var så tacksam.
    Roligt att se sina barn uppträda, min dotter är snart 16 år och är med i skolkören. Jag tycker fortfanade att det är kul att se och höra henne. De har en musikal i maj och så ska hon sjunga solo och i kören i kyrkan på skolavslutningen i år igen.
    Ha en fin vecka!
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  17. Hej!
    Grattis i efterskott...Mmmm..de låter väldigt gott med tacobuffé och kladdkaka! ;- )Kalasmat helt i min smak!

    Va kul att se barnen framträda...här har vi än så länge bara sett lilla E som tomtenissa..men de kommer väl mer om några år!

    Må så gott & ha en bra vecka! Kramar, Lina

    SvaraRadera
  18. Måste börja med att säga GRATTIS till dig!

    Kul med show på skolan, kommer ihåg mina egna, det var så roligt att få stå, precis som du sa, på en scen istället för framför spegeln hemma!

    Spännande att fotografen varit hos er nu!
    Kommer det att publiceras i deras bilaga? (för visst var dte aftonbladet?)

    KRam Anne

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails