fredag 10 april 2009

AFTONBLADET


Igår hände nåt väldigt märkligt.
Jag fick ett mail från en journalist
på Aftonbladet som skrev att hon
uppmärksammat mig o mitt fina hem
på Style Room. Hon undrade om dom
fick göra ett "Hemma hos Reportage"
hos oss.....Jag tänkte direkt...Detta
kan inte vara SANT!! Det måste
vara nån som driver med mig!!
Men efter telefonkontakt så stämde
det...Det var SANT!! Helt otroligt
att nån vill komma hem till lilla mig
o ta bilder...Fortsättning följer...
Ha nu en riktigt skön LångFredag!!
Själv måste jag nog sätta fart o putsa fönster!!
Eller vart jag nu ska BÖRJA???

Kram Therese

8 kommentarer:

  1. Åhh, då lägger jag till dig med. Skulle vara så kul att hamna på någons blogglista. =)

    Jag förstår att de kontaktade dig! Ditt hem är ju helt underbart!!! LYCKA TILL och GRATTIS!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Men så roligt och spännande!

    Du berättar väl när det är dags!

    Glad Påsk!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Hej gumman! Men vad kul!

    Jag har också ett reportage framför mig i en liknande tidning. Men jag får ju inte säga något än.;-)
    Men det är klart i alla fall. Jag får väl veta snart när det blir.*svim*

    Kram Stina

    SvaraRadera
  4. Men så otroligt roligt och spännande det ska bli!!
    Åh du har en kanon fin blogg...kul att hitta hit.
    Kram och ha en skön påsk/Irene

    SvaraRadera
  5. Hej, har just hittat din blogg! Du har ett vackert hem så jag kommer att komma tillbaks! Lycka till med reportaget, det måste vara mycket smickrande men också stressande.. ; )

    SvaraRadera
  6. Hej Terese!
    Vad roligt att hitta till din fina blogg!
    Ni har ett helt underbart hus så jag är inte förvånad att de ringde upp från Aftonbladet:)Jättekul!!

    Hit kommer jag gärna igen, kan jag lägga upp dig på min länklista?

    Ha en jätteskön påskhelg,
    kram Jenny

    SvaraRadera
  7. Hej hej, såg din blogg på Anitas sida, va fint ni har hemma. Det ser ut som ni har ett jättestort hus inuti och litet utanpå:-)Jättefina detaljer!!! Älskar sånt, själv når/hinner jag aldrig dit jag vill!! Spännande med Aftonbladet och kul att kunna tjuv titta in och se hur ni har det;-) Min blogg heter http://www.blomfluga.blogspot.com/
    Kram och Glad Påsk!!//Hanna

    SvaraRadera
  8. vem är det förresten som kommer? Undrar om det var samma som bvar hos mig.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails