torsdag 21 januari 2010

Tusen Tack....

Tusen Tack för Alla omtänksamma o vänliga hälsningar till Fredric,mig o Wilma! Ni är helt fantastiska! Jag läser era hälsningar o blir så rörd att tårarna rinner ner för mina kinder! Jag skulle vilja ge Er Alla En Stor BamseKram!! Fredric mår bättre men han har fortfarande ett väldigt "tryck" i huvudet! Mina tankar o funderingar o oro var naturligtvis om det kunde ha blivit en tumör eller hjärnblödning! Men efter att ha röngat hans huvud så såg allt bra ut!! Tack o Lov!! I nuläget kan dom inte riktigt förklara hans svåra huvudvärk men det kan ha med hans medicin att göra som han äter för sin kroniska njursjukdom. Jag hoppas o ser fram emot att han snart får vara hemma med oss igen! Många Kramar Therese

27 kommentarer:

  1. Vad skönt att han mår lite bättre. Det var ju för väl att det inte var hjärnblödning eller tumör! Hoppas de kan göra någon förädring i medicineringen så att han slipper det här igen. Må så gott alla tre! Kram Stina

    SvaraRadera
  2. Hei Therese
    Så godt å høre at han er bedre og at det ikke vistes noe på røntgen.....uff så ekkelt!!!
    Håper han snart er hjemme igjen!!
    Ha en fin dag :o)

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att det inte var hjärnblödning eller någon tumör.Hoppas att dom kan fixa till medicineringen så att han får må bra!!!Ja du och Wilma med För hela familjen blir lidande !!!!!MÅnga tankar &Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att höra att allt såg bra ut.

    SvaraRadera
  5. Vad skönt att höra att han har blivit bättre, var orolig att han skulle ha fått en tumör, han har ju haft så jobbigt förut i sitt liv , hoppas han snart är hemma hos er igen , livet ger vissa många prövningar , man får försöka leva här och nu varje minut är dybar ,sköt om er ta hand om varandra, stor kram

    SvaraRadera
  6. Det var bra Therese att dom inte hittat något farligt. Hoppas nu han snart är på benen igen, men det är hemskt och ha så ont i huvudet. Jag har migrän, och han hade mycket värre, så jag kan föreställa mig hur otäckt det var. Ett sånt vackert ros-hjärta, det ska du ge till din man.
    Goaste kramen
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  7. Har tänkt mycket på er lilla familj sedan jag läste ditt inlägg, jag känner er inte personligen men ändå så är det som man kände er och oroas med er.
    Blir glad när jag läser att det kanske är medicinerna som ger det onda. Biverkningar av mediciner kan vara besvärliga och jag hoppas läkarna kommer på vad det är och kan byta tabletterna som orsakar besvären. Hoppas din Fredric får slippa sin smärta och snart är hemma hos dig och Wilma igen.
    Många tankar och kramar.

    SvaraRadera
  8. Men det var ju goda nyheter att han mår lite bättre och att röntgen var ok. Hoppas att de kommer tillrätta med problemet och att han snart är hemma hos er igen!
    Ha en bra dag! Kram Kicki

    SvaraRadera
  9. Vad härligt att röntgen inte visade något farligt! Då ska du se att du snart har honom hemma igen! Kramis! / Irene

    SvaraRadera
  10. Ja, usch ovissheten är alltid jobbig. Hoppas ni får klarhet snart vad huvudvärken beror på. Skönt att höra att det har blivit litet bättre. Stor kram!/Merja

    SvaraRadera
  11. Vad skönt att det inte var någon fara,klart man blir orolig och rädd när det händer något med sin kära.Må så gott och bamsekram Anette

    SvaraRadera
  12. Ja det hoppas verkligen jag också, att han får komma hem till er, sin familj så snart som möjligt. Skönt att det inte var något i huvudet i alla fall, men självklart undrar man ju över huvudvärken ändå. Hoppas ni får svar på det! Kram Josefin

    SvaraRadera
  13. Vad skönt att man inte upptäckt något farligt utan att allt verkar vara ok. Ha en skön torsdag!

    SvaraRadera
  14. Hej vännen har tänkt så mycket på dig!!! Vad skönt att röntgen var ok och hoppas han kryar på sig fort!!! Styrkekramar från Maria

    SvaraRadera
  15. Hej gumman ,va kul att läsa från dej!!!!
    Kul att prata med dej. vi åker på söndag,
    säkert blir det jättekul o ett lyft för oss båda
    Vi hörs!!
    Kram Karin

    SvaraRadera
  16. Vad otroligt härligt att röntgen inte visade något farligt!
    Tänkt så mycket på er!
    Kram och hoppas att ni får en härlig dag.
    Irene

    SvaraRadera
  17. Hej Therese!
    Men huu vilken oro ni haft!!
    Så skönt att det såg bra ut i alla fall..
    Hoppas det ordnar sig och att huvudvärken försvinner snart..
    Ta hand om er!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  18. Hej Terese!

    Läste inte gårdagens inlägg förrän nu - så jobbigt ni har/haft det! Fruktansvärt när barnen är sjuka, när man inte kan hjälpa dem och innan man vet vad som är fel...

    Hoppas verkligen huvudvärken försvinner och att allt löser sej för er - ta hand om er.

    Varma kramar
    Camilla

    SvaraRadera
  19. hei kjære Goa Therese,
    klart vi føler deigen når noe er galt, du er jo vår venn, gode på Høre at det ikke er noe farlig, liker vin, men for Tenke det værste,
    Håper han kryar for tøff med en hastighet på nå.sånn han vil hjem, men god han er i trygge hender på sykehus.
    Klem fra Sylvia

    SvaraRadera
  20. Var bara tvungen att ta mig en liten snabbtitt för att se hur dt går för Fredric och dig och Wilma....så skönt att höra att det känns bättre idag och att den värsta oron försvunnit. Förstår att det lätt kan bli "dumma tankar".....sedan får vi hoppas att man kan hjälpa honom så att han slipper det onda....men att oron är borta underlättar för er alla!
    Kram, kram till dig!
    /Lotta

    SvaraRadera
  21. Men så skönt att det inte verkar vara något farligt. Hoppas han snart blir bättre och får komma hem till er!

    Massa kramar, Emma

    SvaraRadera
  22. Vad bra att de gjort en riktig koll och sett att det inte varit något allvarligt.
    Hoppas han får komma hem snart!!
    Ta hand om varandra vännen;o)
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  23. Vad skönt för er allihop! Hela livet vänds upp och ner när sån´t där händer... Oron är nästan det värsta tycker jag. Det är alltid bättre att veta så man kan ta ställning till det som händer och prioritera utefter det. Man tror ju alltid det värsta... Ta hand om er!
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  24. Oh vad du skräms, har ju totalt missat detta.
    Men lättad blev jag när jag läste vidare!!
    Ta hand om er!!
    Krya-på-er-kramar från mig!
    KRAM Marith

    SvaraRadera
  25. Hej Therese!
    Vad skönt att veta att det inte var något farligt. Hoppas nu bara att han får komma hem till er snart.
    Kram Gun-Britt

    SvaraRadera
  26. Så tråkigt att han inte mår bra. Hälsa att han ska krya på sig! Min gubbe fick också den kokboken, men jag har inte läst den ännu. Ha det så bra nu allihop! Kram, Tina

    SvaraRadera
  27. Men oj,oj,oj så svårt du har det, usch sånt är fruktansvärt, det värsta är när de man älskar inte mår bra.
    Men så bra att de inte hittade något fel, det är ju helt underbart glada nyheter.
    Då önskar jag er att han snart får komma hem, och att det blir så bra, så bra.
    Bamsekram till dig vännen.
    Zara

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails