måndag 13 juli 2009

ENKELT....

Hej på Er! Hoppas att ni har haft en bra helg. Här har det varit den årliga marknaden i byn. Tyvärr så var ju inte vädergudarna med oss så det var en hel del regn. Men sista dagen tittade allt solen fram lite. Tänkte visa lite bilder därifrån en annan dag. Idag bjuder jag på några väldigt enkla bilder.....En The-bricka med lite smultron o citronskivor och en bukett sommarblommor, samt ett enkelt grässtrå med smultron på. Ibland tycker jag det är så skönt att bara vila ögonen på något enkelt.... Ha en bra dag! Många Kramar Therese











17 kommentarer:

  1. Visst är det trist att vi haft sånt tråkigt väder i helgen, skönt att gårdagen blev liiiite bättre. Tebrickan är jättläcker!
    Ha en fin dag!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera
  2. Vilka ljuvliga bilder både tebrickan och fönstret med smultron strån-ha en underbar måndag kramizar ~~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  3. Vilken fin te-bricka och bilden med smultronen var såååå fin! Hoppas att du får en skön vecka! Det verkar som om att solen kommer att titta fram igen. Härligt!

    Kramar Anna-Lena ♥

    SvaraRadera
  4. Hej, kul med marknad! Jättevackra bilder du visar citroner är väldigt fina att se på! Må så gott! Stor kram från Maria

    SvaraRadera
  5. Vilka härligt sommriga bilder!
    Vad mysigt med marknad vädret till trots.
    Tingeling Sussi

    SvaraRadera
  6. Hej Therese! Jag heter Daniel och bodde i huset i nästan 20 år innan er, kommer du ihåg mig? Det känns väldigt märkligt att se bilderna från huset och trädgården, det är samma men ändå inte. Jag drömmer då och då att jag befinner mig i huset så jag antar att en del av mig aldrig kommer att glömma den där platsen. Vad kul att ni verkar trivas så bra och roligt att du fått en så välbesökt blogg.

    Själv bor jag i Stockholm och arbetar som konstnär, jag bloggar också så titta gärna in där (blogs.myspace.com/miltonarty) eller på min hemsida www.miltonart.se

    Det skulle vara väldigt roligt att komma förbi någon gång och se allt på riktigt (om ni inte har något emot det). Ha en skön sommar och hälsa alla som kan tänkas komma ihåg pojken från huset! /Daniel Milton

    SvaraRadera
  7. Underbara bilder. Jag fastnade speciellt för den sista bilden med smultronen på strå. Jättevackert!

    Linda:)

    SvaraRadera
  8. Hej på dej!
    Vilka fina bilder du visar!!!

    Ha det så bra.
    KRAM
    /Helena

    SvaraRadera
  9. Enkelt men otroligt vackert. Ha en skön kväll! Kram Sofia

    SvaraRadera
  10. Smultron,mums så gott.Ha det bra.Kram

    SvaraRadera
  11. Så fina bilder, och buketten är så ljuvlig.
    Ha det gott
    Kram Sofia

    SvaraRadera
  12. Du är såååå duktig på att ta enkla fina bilder,dina bilder är helt underbara.Du har inte funderat på att byta jobb,fotograf kanske.?! ;)Ha en härlig kväll min käre vän. Kramar Ulrika

    SvaraRadera
  13. Härliga bilder! Nu börjar vädret svänga och det har varit sol i flera dagar ;)).
    Vilka fina trädgårdsmöbler du har! Bordet passade perfekt till stolarna.

    SvaraRadera
  14. Så kjekt med marked:o)
    Nydelige bilder hos deg!!

    ha en fin mandagskveld og ny uke:o)

    SvaraRadera
  15. Underbara bilder. Du är så duktig på att göra fina arrangemang.
    Här har jag bakat bullar idag, passade på när inte vädret var så kul.
    Ha en go måndagskväll.
    kram

    SvaraRadera
  16. Härliga bilder du alltid får till:-) Smultron på strån, jag gillar!:-) Kraam Sofia

    SvaraRadera
  17. Det är väl en riktig klassiker det där med smultron på ett strå....Så ljuvligt! Och så Gott ! Vi har fullt i vårt växthus som barnen springer och plockar. Mums filibabba ;) Kramen Carina

    SvaraRadera

Related Posts with Thumbnails